Več o možnostih odstopa od pogodbe si preberite v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v pogojih poslovanja.

 

Pomembno

Ko vračate artikel prodajalcu (David Frank s.p.), morate priložiti tudi kopijo računa, ter izpolnjen obrazec s številko računa za izvedbo vračila.
Naslov za pošiljanje blaga prodajalcu je David Frank s.p., Gabrk 10, 6243 Obrov.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem uporabite ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete ali nam pišete na e-mail: info@favoria.si

Odstop potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@favoria.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če je potrošnik artikel že začel uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odprl ali sestavljal, odstop od pogodbe ni več možen.

Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in higiensko sporne izdelke (spodnje perilo, majice, perilo za oblikovanje postave, aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin, masažni aparati, zobne ščetke, čistilec ušes,…) ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V Favoria omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje vaših pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim, kar nam sporočite na e-mail naslov info@favoria.si 

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
  • ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

Artikli, kupljeni na spletu, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, če vam artikel ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna. Ta priporočila ne veljajo, če je bil artikel ob nakupu v okvari oziroma ni deloval -> v tem primeru nakup reklamirate.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 14 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

  • Kdaj je napaka stvarna?

Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo, se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema. Izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

  • Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

  • Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

  • V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom).

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami telefonsko ali pisno po e-mailu info@favoria.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način pošiljanja na stroške Favoria ni možen.

Vračilo artiklov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.