Splošni pogoji spletne trgovine favoria.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Favoria je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje David Frank s.p., Gabrk 10, 6243 Obrov, davčna številka: 42442206 matična številka: 8136556000.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Favoria, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino Favoria in kupcem.

Prosimo vas, da pred nakupom natančno preberete in upoštevate pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne trgovine.
Vsi naši izdelki so izdelani na kitajskem, razen če v opisu izdelka ni navedeno drugače.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba trgovine Favoria ažurira in spreminja. Barva izdelkov se na predstavitvenih fotografijah lahko po odtenkih razlikuje od fizičnih izdelkov. 

Navedena cena velja za nakup preko interneta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilom z nakazilom na TRR.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil ali pa odstopi od nakupa.

 

Popusti

V kategoriji »Outlet« vidite na enem mestu, katerih prodajnih akcij ste lahko deležni, v primeru, da se odločite za naročilo izdelkov pri nas.

V akcijo so lahko vključeni vsi izdelki iz naše prodaje, akcija pa traja do navedenega roka oziroma do odpoklica ali razprodaje zalog. Ugodnost za kupca se kaže v znižani ceni. % akcije ni vnaprej določen, ampak se določi na dan kreirane akcijske ponudbe.

 

Outlet

V kategoriji OUTLET lahko vidite izključno vse izdelke, ki so v prodaji do razprodaje zalog. Artikle sestavljajo različne kombinacije izdelkov iz raznih kategorij in/ali podkategorij.

Ugodnost kompletov se za kupca kaže v znižani ceni, veljajo pa do umika iz spletne strani.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    – z nakazilom na račun upravitelja David Frank s.p. po ponudbi (velja spletna cena),

    – preko sistema PayPal

    – s plačilnimi karticami Activa, American Express, Diners club, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine Favoria. Uporabnik spletne trgovine Favoria postanete z nakupom v spletni trgovini Favoria. Vse cene ne vsebujejo DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil ali pa odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

 

Promocijska koda – Koda kupona

Promocijska koda oz. koda kupona prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena.

Kako uporabim promocijsko kodo?
Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišete v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na »Uporabi kodo kupona« se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišete trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb »Uporabi«. Popust oziroma ugodnost bo takoj zatem upoštevana.

 

Račun

Za naročila na naslove v Republiki Sloveniji odpošilja in izdaja račune podjetje David Frank s.p., Gabrk 10, 6243 Obrov, ki ni davčni zavezanec in ne plačuje davka na dodano vrednost v Republiki Sloveniji (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1).

Omenjeno podjetje je registrirano z matično številko 8136556000. Za komunikacijo s podjetjem lahko uporabite mail info@favoria.si ali direktno telefonsko številko 040249268.

 

Postopek nakupa

  1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti preko e-maila info@favoria.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjenega e-maila.

 

Opis tehnoloških postopkov za prepoznavanje in popravek napak pred oddajo naročila

Kupec pred oddajo naročila preveri pravilnosti naročila. Omogočen mu je pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak s klikom na »Košarico« -> »Poglej košarico«. Po oddanem naročilu prejme stranka na naveden e-mail potrdilo in izpis naročila. Stranko pozovemo, da nam z odgovorom na sporočilo posredujejo morebitne spremembe, komentarje, ipd.

 

Nakup za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina favoria.si ni namenjena le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.

Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri načina plačila »Podrobnosti plačila« (korak 2) vpišete podatke podjetja in veljavno davčno številko. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@favoria.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je potrošnik artikel že uporabljal ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odprl ali sestavljal, odstop od pogodbe ni več možen.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če bo podjetje ponudilo možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z Favoria računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Favoria račun.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Stvarno napako opredelimo predvsem, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo,
  • se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili v Favoria vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu. 

S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.

Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije ‘Vrnjeni artikli’ in tudi navedeno na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

 

Dostava

Pošta Slovenije vam bo paket dostavila naslednji dan na vaš naslov. Dostava je možna od ponedeljka do sobote. V primeru, da vas ne bo doma, vas paket čaka na pošti še 10 dni. V kolikor niste prejeli paketa oz. obvestila v poštni nabiralnik, najprej preverite na vaši pošti, če je vaš paket pri njih. Pri naročilih v vrednosti do 50,00 EUR je dostavo potrebno doplačati v znesku 4,39 EUR, pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR pa je dostava brezplačna.

S plačilom preko položnice je za znesek računa v vrednosti do 98 EUR potrebno doplačati 1,05 EUR. Za znesek, ki je večji od 98 EUR in manjši od 501  EUR je potrebno plačati 1,07% od fakturirane vrednosti. Znesek, ki je večji od 501 EUR pa je potrebno plačati fiksno provizijo, ki znaša 5,36 EUR in je strošek plačila preko položnice, ki ga zaračuna pošta.

 

GLS vam bo paket dostavil naslednji dan na vaš naslov. Dostava je možna od ponedeljka do petka. Pri naročilih v vrednosti do 50,00 EUR je dostavo potrebno doplačati v znesku 3,96 EUR, pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR pa je dostava brezplačna.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev favoria.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko komunikacijskih sredstev na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Kodeks ravnanja

Kot spletni prodajalec se držimo visokih standardov obravnave naročil, vračil in reklamacij naših strank. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavljamo, da nismo podpisnik ali član kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani Favoria.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

O piškotkih

Kaj so to piškotki? Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni strani/trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.
 Za potrebe naše spletne strani/trgovine uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.


 

Vrste piškotkov

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

  • začasni ali sejni piškotki
  • trajni ali shranjeni piškotki
  • lastni piškotki
  • drugi piškotki

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. David Frank s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potroniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.