Informacije o dostavi

  • Naročeno blago vam dostavimo preko Pošte Slovenije ali preko GLS dostavne službe,
  • Plačilo se izvrši ob prevzemu paketa, z nakazilom na bančni račun, plačilom s kreditno kartico ali Paypal-om,
  • Dostava izdelkov v skupni vrednosti nad 50,00 EUR je brezplačna!

Ponudnik izbere dostavno službo na način, da zagotovi najhitrejšo in najbolj optimalno dostavo.

 

Pošta Slovenije vam bo paket dostavila naslednji dan na vaš naslov. Dostava je možna od ponedeljka do sobote. V primeru, da vas ne bo doma, vas paket čaka na pošti še 10 dni. V kolikor niste prejeli paketa oz. obvestila v poštni nabiralnik, najprej preverite na vaši pošti, če je vaš paket pri njih. Pri naročilih v vrednosti do 50,00 EUR je dostavo potrebno doplačati v znesku 4,39 EUR, pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR pa je dostava brezplačna.

S plačilom preko položnice je za znesek računa v vrednosti do 98 EUR potrebno doplačati 1,05 EUR. Za znesek, ki je večji od 98 EUR in manjši od 501  EUR je potrebno plačati 1,07% od fakturirane vrednosti. Znesek, ki je večji od 501 EUR pa je potrebno plačati fiksno provizijo, ki znaša 5,36 EUR in je strošek plačila preko položnice, ki ga zaračuna pošta.

 

GLS vam bo paket dostavil naslednji dan na vaš naslov. Dostava je možna od ponedeljka do petka. Pri naročilih v vrednosti do 50,00 EUR je dostavo potrebno doplačati v znesku 3,96 EUR, pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR pa je dostava brezplačna.

 

 

Brezplačna dostava pri naročilu nad 50,00 EUR!

V primeru naročila nad 50,00 EUR vam nudimo brezplačno dostavo kamorkoli po Sloveniji!

*Pomembno! Brezplačna dostava ne velja za naročila preko portalov za skupinske nakupe. Prav tako brezplačna dostava ne velja, če naslovnik paketa ni prevzel in se je le ta po 15 dneh vrnil pošiljatelju. Z neprevzemom paketa naslovnik izgubi pravico do ponovne brezplačne dostave.

 

 

Informacije o dostavi

Blago, naročeno v spletni trgovini www.favoria.si, odpremimo v najkrajšem možnem času. Če je artikel na zalogi, običajno še isti dan.

Hitrost in udobnost dostave sta za nas ključnega pomena. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

 

 

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnesen ob oddaji naročila. Preden je naročilo dokončno potrjeno in odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo paket prišel na pravi naslov.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za prevzem.

Paket odpremimo še isti dan …seveda, če je blago ‘Na zalogi‘ in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, upoštevajte naslednja priporočila:
• preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
• naročilo oddajte čimprej – če v podrobnostih artikla piše “Na zalogi “, mora biti naročilo potrjeno najkasneje do 14. ure.

 

 

Dobavni roki

Predviden rok dobave je izpisan na desni strani ob posameznem artiklu (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas).

Na zalogi” pomeni, da je artikel na zalogi v skladišču dobavitelja in je običajno poslan direktno iz skladišča dobavitelja, da bi s tem skrajšali dostavni rok. Potrudili se bomo, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 dni).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim. 

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znannimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če tak artikel vendarle naročite, ga bomo poskušali poiskati, v primeru neuspeha pa bo naročilo preklicano.

 

 

Identifikacija strank ob prevzemu blaga

Dostavljalec oziroma njegova pooblaščena dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da bo naročeno blago izročeno pravemu naročniku.

Za vse dodatne informacije nam pošljite e-pošto na info@favoria.si